خرید آپارتمان در استانبول

خرید آپارتمان در استانبول

اخیراً همانطور که مشخص است یکی از دلایل تحرک در حوزه املاک و مستغلات تصویب قوانین جدید ترکیه میباشد.  تغییر قوانین سبب شد که اتباع خارجی بسیاری سریعا اقدام به خرید ملک کنند، با افزایش هجم خریداران خارجی ملک در ترکیه، قیمت ملک نیز در ترکیه افزایش قابل توجهی پیدا کرد.  با تصویب قوانین جدید درباره ی خرید آپارتمان در استانبول و اخذ شهروندی ترکیه و حرکت بازار املاک، فروشندگان ملک بسیاری را خشنود کرده است.

با توجه به قوانین جدید، محدودیت هایی جدیدی برای خرید ملک در ترکیه اعمال شده است. استانبول به عنوان یک کلان شهر، یکی از محبوب ترین شهرهای برای سرمایه گذاری میباشد. از این رو سرمایه گذاران باید حتما توجه داشته باشند برای خرید آپارتمان در این شهر از این محدودیت ها مطلع بوده و سپس اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک کنند.

اتباع خارجی برای خرید ملک در ترکیه باید به چه نکاتی توجه کنند؟

خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول-خرید ملک در ترکیه-گلدن کی

خرید آپارتمان در استانبول همواره در حال افزایش میباشد از این رو لازم است که اتباع خارجی با تمامی قوانین و نکات مهم در این باره مطلع بوده تا بتوانند سرمایه گذاری موفقی را در ترکیه به ویژه در شهرهای بزرگ مانن استانبول در پیش رو داشته باشند.

از جمله نکات مهم برای خرید ملک در ترکیه این است که ملک باید بدون بدهی بوده و یا تحت رهن نباشد، همچنین دیگر نکاتی که باید آن توجه کرد رعایت محدودیت منطقه بندی در شهرهای ترکیه میباشد. انجام پروسه ی دقیق برای به ثبت رساندن اسناد در اداره ی تاپو نیز حائز اهمیت بسیاری میباشد.

برای اینکه درگیر جعل و کلاهبرداری تحت عنوان خرید آپارتمان در استانبول نشوید می توانید به صفحه  https://www.melares.com/fa/real-estates/apartments-for-sale-istanbul  مراجعه کنید.